lauantaina, heinäkuuta 14, 2007

Ohi on.

Rippijuhlat oli ja meni viime viikonloppuna. Äiti ja isä ovat luvanneet ostaa minulle kunnollisen ompelukoneen rippilahjaksi. Käytiin jo testailemassa Pfaffiin Classic Style Fashion 1523 konetta. Vaikutti oikein hyvältä koneelta, mutta ommelten valitseminen jotenkin tökki. Ja taisi olla muissakin pfaffin koneissa samalla tavalla toteutettu. En oikein tykännyt siitä tavasta.

Kysäisisin vinkkejä eri merkkisistä koneista ja suositeltavista malleista. Oon meinaan aika hukassa kaikkien vaihtoehtojen kanssa.

Tunnisteet:

3 Comments:

Blogger Ninni said...

Onnea! :)

Hei jee, taas löysin neuleblogaajien nuorempaa kaartia. :) Pääset mun suosikkeihin Blogilistalla ihan heti! :)

Tuuppas kurkkaa mun blogiini. :)

14.7.2007 klo 13.20  
Blogger amelie said...

Minä ostin keväällä Bernina Activa 125S:n ja olen kyllä tykänny tosi paljon.

Omien kokemusten perusteella voisin suositella Berninaa ja Pfaffia (mummon n. 30 vuotta vanha Pfaff on edelleen käytössä ja pelittää kuin unelma). Pfaffia kävin myös testaillessa, mutta mulla alko kans tökkimään ne ommelvalitsimet.

Vanha kone mulla on Singer, joka on edelleen toimiva peli (ikää n. 12 vuotta), mutta sylttäilee satunnaisesti lankaa ja muutenkin oikuttelee. Uusista Singereistä mulla ei ole minkäänlaista kokemusta.

Tuolta löytyy muutamia kommentteja, mitä sain, kun kyselin konesuosituksia:
http://ben1ghted.blogspot.com/2007/03/help.html

Mielitty (Viiniä ja villasukkia) hankki myös vähän aikaa sitten uuden ompelukoneen, joten sieltäkin varmaan löytyy vinkkejä.

15.7.2007 klo 10.14  
Blogger Roora said...

Kiitos vinkeistä. Täytyy käydä kurkkaamassa. :)

15.7.2007 klo 12.43  

Lähetä kommentti

<< Home