sunnuntaina, kesäkuuta 17, 2007

Koolaillen

Koolailin eilen ja täällä tuoksahtaa vieläkin lievästi imelälle kirsikalle. Tarkotuksena oli värjätä vain kerä nallea ja seiskaveikkaa, mutta värejä jäi niin paljon yli, että tempaisin kaapista woolin ja isoveljenkin mukaan. Kaikkia värjäsin täyden kerän. Tykkään lopputuloksista vaikka seiskaveikasta (oranssi, violetti, valkoinen) ei tullutkaan ihan semmoinen kuin piti.


Nallesta aloittelin jo jaywalkereita. Tältä puolelta näytää mukavalta, mutta toinen puoli sukasta on paljon punaisempi...


Jostain syystä rupesin virkkaamaan tämmöisiä kukkia samoksen jämistä. Ohje on joku niistä snb koukussa -kirjan kukista. Koukku tais olla 4,5 mm. Käyttötarkoitus on vielä vähän epäselvä. Nää vois kyllä olla aika kivoja lahjapakettien koristeita. :)


Iiih. Mulla on uus ihana (ja ryppyinen) kangaskassi. :))

Tunnisteet:

2 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Mun mielestä tuo vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta kerältä tuo lila-oranssi=)

18.6.2007 klo 11.48  
Blogger laurar said...

Moi, ihania lankoja ja juttuja täällä taas.

Mulla on ihan black out, kerrottiinko me sulle kipissä treen omasta yahoo-neulontalistasta? Pyysinkö mä sun s-postiosoa? Lupasinko lähettää sulle kutsun listalle? Jos vastaus kaikkiin onpi juu, ni sori kun oon ihan vallan unohtanut koko asian. Laita mulle sun meilioso vaik gesmonder @ hotmail . com
Ja jos tää kuulosti ihan heprealta, ni kysäise seuraavassa miitissä (ke! ;) lisää.

18.6.2007 klo 18.48  

Lähetä kommentti

<< Home